Even voorstellen

Ik ben Joyce Dullaart, de therapeut achter IN-JOY. Sinds 2008 begeleid ik mensen om meer vanuit hun hart te leven; ze te leren ZIJN. Ik heb me gespecialiseerd tot spiritueel coach, begeleider van (hoog)gevoelige personen, kindertolk en begeleider van familieopstellingen met veel levenservaring (o.a. burn-out, zoektocht naar mijzelf). Een prachtig vak, dat wonderwel samenvalt met mijn nuchtere kijk, mijn praktische insteek en een onmisbaar vleugje humor.

Na een jarenlang gevoel van leegte, een burn-out met een psychologisch traject, kwam ik erachter dat ik hooggevoelig ben. Na deze herkenning vielen veel puzzelstukjes uit mijn leven op dat moment op de juiste plek. Nadat ik zelf hierin ben begeleid, heb ik de opleiding voor HSP-begeleider (Instituut EszenzZ) gevolgd en mij verdiept in de hooggevoelige persoon.

Na een aantal jaar kwam ik erachter dat er volgens mij meer is tussen het spreekwoordelijke “hemel en aarde”. Ik vond voor mij de passende opleiding: Spiritueel Coach (ASPI). Mensen in hun kracht zetten door te werken met energieën in combinatie met coaching vind ik prettig! Door mijn ervaring in het lesgeven aan kinderen in het basisonderwijs en mijn eigen kinderen kwam de opleiding tot Kindertolk op mijn pad. Hoe bijzonder is het dat kinderen hun ouders (en anderen) willen laten groeien door het te spiegelen in o.a. gedrag! De opleiding tot begeleider van Familie- en organisatieopstellingen heeft mij verdieping gebracht in het energiewerk en te komen tot de kern van een ‘probleem’.

Mijn relevante opleidingen:
– Master Familie- en organisatieopstellingen HBO, CIVAS
– Meditatie- en mindfulness voor gevorderden, ASPI
– Familieopstellingen met kinderen en jongeren, Ingrid Dykstra
– Familie- en organisatieopstellingen HBO, CIVAS
– Kindertolk, PresentChild®
– Spiritueel coach (o.a. healing en reading), ASPI
– Kinderauralezen, Therapeutisch auralezen en Geestenwereld, De Witte Olifant
– HSP-begeleider (begeleiden van hoogsensitieve personen), Instituut Eszenz
– PABO (lerarenopleiding basisonderwijs), Hogeschool Leiden

X